neděle 1. března 2015

Stará bandaska...

dostala nový kabát..Stačila mi k tomu bandaska, lepící papír, 

do kterého

 jsem vystřihla srdce,štětec,

 barva Eternal-černá.(inspirace Z kopečku).Byla to rychlá akce...

Na bandasku jsem nalepila šablonu,pořádně přitlačila, aby se mi barva

 nedostala pod papír a natřela

štětcem dvě vrstvy..

První pokus nevyšel, nechala jsem barvu úplně zaschnout a při

 sloupávání šablony se mi to celé

slouplo..

Takže na druhý pokus, jsem nechala barvu jen tak 3minutky zaschnout

 a opatrně jsem odlepila šablonu.

A výsledek  byl super.

A už teď vím , že to jen u bandasky neskončí.

Mějte krásnou neděli, u nás konečně svítí sluníčko. 

Pa


Před...
a
Po......


Barva, kterou jsem použila....




Mějte se....






12 komentářů:

  1. Ilonko, krásná, jsi šikulka! Tak teď ještě nějaký ten měsíc počkat a šup s bandaskou na borůvky do lesa :-) Krásnou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, tyhle bandasky mají veliké kouzlo a ty jsi jí navíc dodala punc romantiky, elegance...je opravdu nádherná! Krásný den - navzdory dešti, co je venku ;-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Je naozaj krásna, to srdiečko ju oživilo, ale ja by som použila inú farbu. Alebo ešte jedno srdiečko dovnútra. Môj názor.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. U nás sa mu hovorí že "kondvierik" :):):). Pekný je. :) Dana

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, nádhera .... vypadá to krásně .....Marki

    PS. Mě se to srdíčko v té "černé" líbí, hezky to ladí s okrajem :o):o):o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..