neděle 1. března 2015

Stará bandaska...

dostala nový kabát..Stačila mi k tomu bandaska, lepící papír, 

do kterého

 jsem vystřihla srdce,štětec,

 barva Eternal-černá.(inspirace Z kopečku).Byla to rychlá akce...

Na bandasku jsem nalepila šablonu,pořádně přitlačila, aby se mi barva

 nedostala pod papír a natřela

štětcem dvě vrstvy..

První pokus nevyšel, nechala jsem barvu úplně zaschnout a při

 sloupávání šablony se mi to celé

slouplo..

Takže na druhý pokus, jsem nechala barvu jen tak 3minutky zaschnout

 a opatrně jsem odlepila šablonu.

A výsledek  byl super.

A už teď vím , že to jen u bandasky neskončí.

Mějte krásnou neděli, u nás konečně svítí sluníčko. 

Pa


Před...
a
Po......


Barva, kterou jsem použila....




Mějte se....






12 komentářů:

  1. Ilonko, krásná, jsi šikulka! Tak teď ještě nějaký ten měsíc počkat a šup s bandaskou na borůvky do lesa :-) Krásnou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, tyhle bandasky mají veliké kouzlo a ty jsi jí navíc dodala punc romantiky, elegance...je opravdu nádherná! Krásný den - navzdory dešti, co je venku ;-) Lucka

    OdpovědětVymazat
  3. Je naozaj krásna, to srdiečko ju oživilo, ale ja by som použila inú farbu. Alebo ešte jedno srdiečko dovnútra. Môj názor.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJO, díky za názor...Hezký den...Ila

      Vymazat
  4. U nás sa mu hovorí že "kondvierik" :):):). Pekný je. :) Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,to bych neuměla ani vyslovit...chichi...Pa

      Vymazat
  5. Ilonko, nádhera .... vypadá to krásně .....Marki

    PS. Mě se to srdíčko v té "černé" líbí, hezky to ladí s okrajem :o):o):o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..