sobota 21. března 2015

Marokánky...

No nedivte se, nezbláznila jsem se???Je to sice trochu vánoční cukroví, ale já jsem je pekla jako dárek pro skoro zeťáka..Má je hodně rád, tak proč mu neudělat radost, že?Zítra nás čeká kolaudace jejich nového bytu, tak kromě jiných dárků chci každému přinést ještě něco osobnějšího.

Zde je recept:
250ml smetany ke šlehání
16dkgcukru krystal
4dkg hladké mouky
Postup:
do kastrolku vlijeme šlehačku, přidáme cukr, až se rozpustí vsypeme mouku a uvaříme hustou kaši.
Odstavíme a necháme úplně vychladnout!!!!
Ale úplně!!!!
Do vychladlé kaše přisypeme:
16dkg kandovaného ovoce
a
16dkg oříšků,mandlí.

Já prostě moc nemusím ořechy tak si směs namíchám podle sebe ,dám rozinky, brusinky,
mandle, no aby vám to dělalo těch 32dkg dohromady.
Vše do kaše zamícháme a tvoříme malé placky na plech ,vyložený papírem.
Placičky se líp tvoří, pokud si namáčíme vidličku v hrnku s vodou a rozplácneme marokánku do požadovaného tvaru.
Upečeme do 
růžova.
Po vychladnutí potírám čokoládou.
Tento recept mám vyzkoušený a vždy se mi marokánky povedou!
Jo a zapoměla jsem dodat , že jsou hned měkké, opravdu!!!!
Vyzkoušejte a uvidíte..





Dárek je na světě...

Snad bude i chutnat?

Dnes je tak krásný den, úplně jarní..

Zlatý déšť  už mi doma taky vykvetl...



Mějte krásný víkend...

Užívejte sluníčka..
.
a  díky za návštěvu na mém blogu..

Vaše











8 komentářů:

Děkuji za milé komentáře..