neděle 22. března 2015

Mám zasazeno..

No teda jenom trochu...Macešky do malých truhlíků na okno před vchodové dveře.Na Velikonoce do nich vždy napíchám velikonoční zajíčky a ovečky a dekorace je na světě.
Vždy jsem macešky nesnášela, mám je spojené s tím , že se sází na hroby, ale tyto drobnokvěté ,malé, jsou moc hezké .Stojí pár korun a když se rozrostou nadělají velkou parádu.
A o to mi jde, za málo peněz , hodně muziky..

Taky jsem konečně pověsila velikonoční věnec.
A co vy?
Máte už nazdobeno?
Včerejší nádherné, jarní počasí k tomu úplně lákalo.
Ovšem dnes?asi se jim ta předpověď vyplní.
U nás od rána zataženo a fouká vítr.

Ale i přesto vám přeji krásnou neděli...

Mějte se ..





Pa







19 komentářů:

  1. Proutěné květináčky se mi moc líbí. U nás také dneska nic moc, zataženo a pofukuje vítr. Krásnou neděli Bětka

    OdpovědětVymazat
  2. Macešky od jisté doby přímo miluju.-)jsou krásné a tak nenáročné.-)Hezké dny Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJo, jen dnes se koukám na teploměr a myslím si, že nejspíš zmrzly??Uvidím...

      Vymazat
  3. Ilonko, macešky jsou opravdu nádherné. A co se týká výzdoby, já ještě vbec nezačala. Tak jsem na to zvědavá. Budu se muset pochlapit v týdnu a příští víkend! Hezký zbytek neděle! Radka

    OdpovědětVymazat
  4. Věnec je úžasný! A nazdobeno? Já nemám, já na Velikonoce nezdobím, já ani nevím proč, ale u mě doma se mi to nelíbí, u jiných to však ráda ocením:) Já předělala jen zimní dekorace na ty jarně-letní a hotovo:) Mám to spíš všechno přírodní, venkovské a starodávné:) Ale nikoliv schválně, spíš momentálním bydlením a zařízením:)) M.

    OdpovědětVymazat
  5. Macešky taky už můžu a co hůř, můžu i kdysi nenáviděné afrikány, ale na ty je ještě dost času. Nazdobeno nemám, co jsem si připravila mám odloženo v kumbálku...hihi
    Hezké dny přeju, Jana

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, máš moc krásnou jarní výzdobu.Také jsem si osadila truhlíky drobnokvětými maceškami...moc se mi líbí.
    Pěkné jarní dny.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Nazdobeno ještě nemám, ale včera jsem alespoň umotala velikonoční věnec do obýváku.

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonka ... tvoj veniec sa mi veľmi páči ... jednoduchý, vkusný ... a macôškyy tiež ... milé drobné kvietky ... Ja som si z nich urobila výzdobu minulý rok ... boli do modra a boli prekrásne ... kvitli skoro celé leto ... Tento rok ale máme nové šteňa ... labradora... má 8 mesiacov a všetko vo dvore likviduje ... Tak ja tento rok asi zdobiť nebudem ... počkám si, až vyjde z puberty a skľudní sa ... no čo ... vydržím ... :) pa pa

    OdpovědětVymazat
  9. Krasne kvietky...a vencek tiez :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..