neděle 29. března 2015

Travní muž...

od maminky, takže miska s vodou a doplňovat vodu a sledovat jak mu roste háro, hm, teda tráva.

Tak uvidíme, snad nezapomenu dolévat vodu?
Pokud si chcete travňáka vyrobit, potřebujete jen pár věcí a to:
silonky
piliny
travní semeno
oči, koupíte ve výtvarných potřebách
a kousek špagátu
a je to.

Libovolně velký kus silonek zavážete na jednom konci, vycpete pilinama, zavážete na druhé straně, umotáte nos a zatáhnete špagátem, no a nakonec přilepíte tavnou pistolí oči.
A to nejdůležitější posadíte do misky s vodou, kterou pravidelně doléváte!!!
Až se travňák napije do hlavy, začne pomalu rašit tráva.
Snad.
Taková obyčejná blbina.

Ale potěší..
Tak se mějte fanfárově..
Dnes počasí nic moc a k tomu ten posunutý čas, nedělá mi to dobře.
Ale i tak si užijme den volna...










12 komentářů:

  1. Tak tohle milovaly všechny deti ve škole. Velikonoční perniky taky peču , ale letos jsem nějak nenašla na ně ten správný čas. Ty je máš nádherné, jejich vůni cítím až sem :-))))
    Hezkou neděli, já vyrážím na trhy.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko to bude ale fešák :o)
    Perníčky jsme pekla vloni a letos jsem se knim ještě nedostala ....
    měj se hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No uvidíme jestli mu vylezou vlasy??,Pěkný zbytek neděle---

      Vymazat
  3. Je to super, taky jsme to dělávali ve škole:) A pak doma jsem tam sázela řeřichu, chvilku trvá než se prodere, ale pak to stojí za to, protože vlastně panáčkovi střiháš vlásky a sypeš si je třeba na míchaná vajíčka:)) A kdo může dnes říct, že jí vlasy?:)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, držím palečky, ať je co nejdřív "vlasatý" !!!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  5. Jej, pripomenula si mi moje detstvo...toto sme aj my robili :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, ten je správňácký:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..