sobota 7. března 2015

Jarní závan ...

u nás doma.Počasí venku nic moc, i když podle předpovědi mělo být krásně??Včera při procházce městem , jsem jen tak nakoukla do KIK no a ejhle přinesla jsem láhev s kytičkama, opět zvítězilo to moje,jednou se bude hodit.


no není krásná?


od dcery jsem dostala tenhle krásný hrneček..už popíjím kafíčko...


 pustila jsem se do úklidu...



jaro vpuštěno i do ložnice....


obrázky od dcery,malované hodně dávno...


srdíčka na stole....


svícen za pár korun...koupený cestou od lékaře...


a nezbytná kytička na stole..

Tak a je to...

Jaro může přijít...

Mějte pohodovou sobotu....

Pa








4 komentáře:

  1. Super! :-) dnes v Kik jsem tu láhev viděla, měli ji v různých barvách, přemýšlela jsem, na co bych ji využila. Na nic jsem nepřišla, tak jsem si ji nevzala :-(
    Jo, ty obrázky jsou teda hóóódně staré ;-)
    Hezký večer. Klariss :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidím to na nějakou rozkvetlou větvičku, třeba zlatý déšť,??ČUS

      Vymazat
  2. Ilonko, opět moc krásné fotky! Užij si klidnou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky opět za kompliment...Ale foto se mi nezdá až tak vyjímečné, když se kukám jiným na blog.Ale focení mám moc ráda, jsem i vyučená fotografka, ale nikdy jsem tuto profesi nedělala...A teď čím jsem starší se k tomu vracím ..Přeji ti taky krásnou neděli..U nás je nádherně....

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..