středa 4. března 2015

Obal na mobil pro syna...

Včera po cestě domů od lékaře, jsem musela navštívit Švadlenku...Když už jsem se pustila do toho háčkování..No a neodešla jsem s prázdnou.To je jasné.A hned po příchodu jsem se pustila do akce-  obal pro syna na mobil..No sám si o něj řekl.No divila jsem se, je teď v amoku největší puberty..Takže, vše je špatné, nic se mu nelíbí...A ejhle..Obal mi i pochválil...Tak to je co říct...No synu,  ať  ti slouží...Je tvořený s láskou, to mi věř........




Hezké barvičky, co??

A ještě pár foteček květeny u nás doma....





Tak to je pro dnešek vše...Mějte krásný večer...Už se blíží víkend...Jupí...







12 komentářů:

  1. Ilonko, koukám, že tě háčkování chytlo :-) Další krásný kousek. A ty fotky! Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné farby. A kvietky-nádhera. ahoj Dana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj ...díky za pochvalu...Květiny to je moje slabost...Pa

      Vymazat
  3. Ilonko,
    koukám jaká jsi šikulka, háčkování Ti jde moc pěkně od ruky.
    Kytičky Ti moc pěkně kvetou.

    pěkný večer Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snažím se , ale je to boj..No a na tebe nemám§§§To je taková krása co vytváříš...Fakt smekám..Pa

      Vymazat
  4. Kapsička je moc hezká!
    Zelená a modrá je prostě super kombinace - moje oblíbené barvy. L.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko zvolila jsi opravdu skvělé barvičky--je úžasný :o)
    a moc hezky ti to doma kvete :o)
    Měj se krásně...
    Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..