neděle 15. března 2015

Zase peču...

tentokrát šátečky ...

I když jsem si nejdříve říkala, že nic nebudu péct, tak mi to tak nějak nedalo, no...

Zde je recept :
400g hladké mouky
250g másla
1 vejce
250ml smetany ke šlehání
špetka soli..
Těsto zpracujeme v míse, trochu se mi lepilo, osobně si myslím , že šlehačky tam mělo být jen 200ml, ale tak recept je recept..
Těsto rozdělíme na pět dílků.

Z každého dílku vyválíme kolo a to nakrájíme na osm dílků.
Na širší část dáme náplň podle naší chuti a zarolujeme.
Já jsem dala povidla a lineckou marmeládu.
Potřete vejcem a upečete.

Dobrou chuť....



A ještě něco pro pobavení..

Abych vyfotila můj dnešní výtvor, jsem se rozhodla , že šátečky vyfotím před vchodem na starém štokrleti, protože doma je poměrně tma a já nemám ráda fotky s bleskem.
Takže jsem si vše přichystala, foťák na krk, šátečky na své místo a fotím a fotím. A v tom jde manželský pár kolem našeho domu..
Vůbec jsem si to neuvědomila, že jsem v pyžamu, vlasy jak když proletím houštím..
No co se jim asi honilo hlavou , když viděli ženskou v pyžamu s foťákem na krku a šátečky na talíři??
No přinejmenším jsem je asi pobavila...A sebe taky..Chi chi..
Bylo mi trapně jak nikdy..
Kdybych měla aspoň normální ohoz..
Tak snad příště..
Ale co bych pro vás neudělala , že ano???
Pa...



Mějte krásnou neděli..











17 komentářů:

  1. To se ti povedlo :-D :-D škoda že sem tě neviděla :-)
    Šátečky vypadají moc dobře :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonka, si ma pobavila :-) ale stalo to za to...krasne fotky a satocky vyzeraju vyborne :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Dnes, tedy v neděli, jsem šla na procházku a většina lidí (od mladých po staré), které jsem potkala, měla na sobě všelijaké tepláky a téměř teplákové bundy. Takže ve svém pyžamu u svého domu jsi byla proti těm ve městě oblečená dobře... A vlastně, dříve dámy i přijímaly ve svém salónku návštěvy v negližé...:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za nakouknutí na můj blog...Hezký den,,, Ila

      Vymazat
  4. Ilonko, vypadají parádně! Já jsem ostuda, už třetí víkend jsem nepekla a to jsem se chystala na cheesecake. Budu se do něj muset pustit v týdnu, suroviny na něj mám v ledničce :-) Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já peču až moc, ale jsem skoro jediná, která to jí..A pak podle toho vypadám.Chtělo by to přejít na něco zdravějšího..Pa

      Vymazat
  5. Taky bych pekla, ale pak to budu jíst..a jak budu vypadat..takže raději jen občas...Ale tohle brzy zkusím, děkuju.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych pekla, ale pak to budu jíst..a jak budu vypadat..takže raději jen občas...Ale tohle brzy zkusím, děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. TO SI VŽDY TAKY ŘEKNU, ŽE NEBUDU NIC PÉCT, JENŽE TO NIKDY NEDODRŽÍM..DÍKY ZA NAKOUKNUTÍ NA MŮJ BLOG..PA

      Vymazat
  7. Ilonko děkuju za recept a za pobavení--jsem se od srdce zasmála :o)
    měj krásný další nový týden...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byla to sranda, ženská s talířem u baráku v pyžamu..Pa

      Vymazat
  8. Ale co by si mysleli ..... Běhá s tim venku a nenabídne.-)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ba...určitě, to mě nenapadlo..chichi...Díky HEZKÝ TÝDEN..

      Vymazat
  9. Recept vyzerá jednoducho a dobre, odkladám a určite vyskúšam. Ja v poslednom čase tiež pečiem veľa. Mám dobrých stravníkov. Andrea

    OdpovědětVymazat
  10. No já peču taky často, ale největším strávníkem na sladké jsem já..Díky za nahlédnutí..Krásný večer..ILA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..