sobota 28. března 2015

Velikonoční pečení...

Perníčky....
U nás hodně oblíbené.

I když na Velikonoce nejspíš nebudeme doma, na stole musí něco být..No co kdyby náhodou přišla nečekaná návštěva???
A tak pro jistotu je schovám do skleněné dozy a ukryju na neviditelné místo z dosahu rodinky..
Jinak nedožijí rána...
Znáte to...
Jeden , druhý a můžu péct znova..
Tady máte recept, i když musím říct, že mi pokaždé vyjdou jinak?Jednou jsou měkké a podruhé zas tvrdé?
A zdá se mi, že vše dělám pokaždé stejně??
Ale mým strávníkům je to fuk.
Sní se všechny.
Takže recept je zde:
400g hladká mouka
140g cukr moučka
100 g medu
60g stella
1 vejce
sůl
lžíce a půl kakaa
lžička sody
lžíce perníkového koření
Vše spojíte dohromady a nemusíte nechávat odležet, hned vyválím a vykrajuji perníky, potřu vejcem s  trochou mléka a peču,
Ještě i po vytažení z trouby potírám.
Tak zkuste a pak mi napište , jestli se vám povedly???

Přeji všem hezký večer...






A málem bych zabudla na polevu..
Takže:
1 bílek pokojové teploty
150g prosátého cukru aspoň  třikrát za sebou.
Někdo umíchá v misce , já šlehám šlehačem.
Pokud se vám zdá poleva řídká, přidám cukr, ale prosátý, jinak udělá hrudky a nepoleze nám ze zdobičky...

Tak a to je vše..Mějte se krásně.....








6 komentářů:

  1. Ilonka, máš krásne vykrajovátka. Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné perníčky, my letos ani malované dělat nebudeme. Hezkou neděli! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Radko...já je dělám každý rok, je to tradice...

      Vymazat
  3. super vykrajovatka, taketo jarne zvieratkove ja nemam :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. KOUPILA JSEM JE NÁHODOU, KDYŽ JSEM ŠLA ZROVNA PRO NĚCO JINÉHO, JAK TO TAK BÝVÁ, ŽE??

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..