pátek 20. března 2015

Nevím si rady...

Už včera jsem vás žádala o radu,ale asi jsem to špatně popsala..Takže ještě jednou.mám takový problém, že když si na svém blogu přidávám nový příspěvek, tzn.fotky ,popis atd tak je vše okej, dám publikovat a svůj nový příspěvek vidím jen já???Ale vy blogerky co mne máte v oblíbených ho vidíte až za několik hodin?Nevím proč mi to tak dělá??A jsem z toho zoufalá?Takže když  přidávám v tuto chvíli příspěvek a dám publikovat ,tak vy ho uvidíte až tak kolem 17hodiny.Čas mám nastavený správně???Vše jsem už několikrát prošla a nevím čím by to mohlo být???Takže pokud některá z vás by měla nějakou radu tak sem s ní!!!Děkuji 




8 komentářů:

  1. Myslím, že to je asi normální ..... taky to tak mám. Dám publikovat a neobjeví se v seznamu četby hned.-))) Je to asi dáno přetížeností Bloggeru, nebo nevím čím:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha , tak jsem si myslela , že to musí naskočit hned??někdy to tak bylo....že příspěvek hned po publikování naskočil..asi je systém přetížený???

      Vymazat
  2. Ilonka, ja som to zatiaľ ani nejak neskúmala, že kedy sa môj príspevok zobrazí Vám. Tiež by som si myslela, že ak je ten systém nejaký preťažený, tak sa to zobrazí neskôr. Ale zobrazí sa a to je hlavné. Aj keď neskôr. Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Nemám tušení v čem může být problém. Vzhledem ke komentářům u nás na blogu myslím, že moje příspěvky jsou viditelné hned. Ale moje komentáře se zase někdy ukazují 2x ..... taky netuším proč.... asi nějací googlovský skřítci. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mne sa to tiez obcas stane, ale tiez si myslim, ze je to pretazenim bloggeru...niekedy to funguje a niekedy to trosku zahapruje :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..