pátek 27. března 2015

Hyacint..

Blíží se Velikonoce, tak na stole nesmí chybět kytička.Letos to budou hyacinty, nevím ani jaké barvy, ale na tom až tak nezáleží.
Vždy po odkvětu si říkám, že je zasadím do zahrady, aby mi dělaly radost i příští rok, ale vždy zůstává jen u plánů.

Tak snad tento rok??Kdoví?

Už se těším až rozkvetou a rozvoní se po celé místnosti.
Někdy je vůně tak velká , že je přemisťuji na chodbu.

Za týden jsou svátky ,nic nehrotím , udělám si jen výzdobu a šlus.Nějaká umytá okna , to je mi fuk.

Je to sice příjemný bonus, ale nestíhám...Jako většina z nás , co???
A stejně u nás prší a je hnusně.

I přesto Vám přeji hezký víkend..





A ještě časopis na zpestření víkendu....



Mějte se..

Pa















8 komentářů:

  1. Ilonko, hyacinty mám také moc ráda, ale jenom do té doby, než rozkvetou. Když jsou nejhezčí putují na zahradu, protože tu silnou vůni vůbec nemusím (zkoušela jsem je dát na chodbu nebo do koupelny, ale bylo mi z té vůně pořád dost špatně) Takže na ně v plném květu koukám přes okno :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, jak píšu, když rozkvetou, jdou na chodbu..ta vůně je šílená...

      Vymazat
  2. Ilonko hyacinty miluju jsou krásné--ale ta jejich vůně mě nedělá vůbec dobře...
    Měj se moc hezky.
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonka, myslím, že budú ružové. :):):) Ja vysádzam po odkvitnutí do záhrady. Mám ich tam už zopár kúskov. Ale nie sú už potom tie kvety také husté a krásne, ako keď kúpiš nakvitnuté v obchode. Ahoj. Dana

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonka, aj ja budem mať veľkonočnú dekoráciu s hyacintami, len neviem, či mi dovtedy vydržia. Sú krásne, ako všetko kvetenstvo. Bez kvetov si svet neviem predstaviť.
    Emily

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si nedovedu život představit bez květin, je to balzám na duši...Ila

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..