neděle 8. března 2015

Mrkvový koláč...

V sobotu jsem dostala chuť na něco sladkého a nevěděla co upéct.Tak jsem brouzdala na netu a do oka mi padl Mrkvový koláč.Proč ne??řekla jsem si a šlo se na to.
Bylo to velmi rychlé pečení.

Na mrkvovec , jak jsem si jej pojmenovala budete potřebovat:4 vajíčka,hrnek cukru, ale klidně bych dala příště o půl hrnku navíc, 3hrnky nastrouhané najemno mrkve, půl hrnku mléka, hrnek oleje, 2 a půl hrnku polohrubé mouky, půl sáčku prášku do pečiva. V receptu byl ještě jeden hrnek ořechů, ale já jsem to namíchala, trochu ořechů. kokos , rozinky, prostě aby to byl jeden hrnek.A trochu skořice na ovonění.

Nejříve jsem vyšlehala vejce s cukrem , pomalu vlévala mléko s olejem, až se vše krásně spojilo, přisypala jsem mrkev, mouku s práškem a zamíchala.Vlila na vyložený plech papírem a upekla.Po vychladnutí jsem koláč polila citronovou polevou.Tak si nechte chutnat, pokud jej vyzkoušíte.U nás chutná, a určitě jsem ho nepekla naposled, zkusím ho ještě něčím vylepšit...Mějte krásný zbytek víkendu...U nás ráno mrzlo, brrrr.Ale snad odpoledne bude krásně, chystáme se na výlet.Pa moje milé......Užívejte si nedělní pohodičku....




Jo a přeji NÁM vše nej k MDŽ..


















        

6 komentářů:

  1. Ilonko, budu muset taky vyzkoušet. A jarní závan a sedmikrásky se mi líbí.
    Hezkou neděli. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, koláč je vláčný ,akorát jak jsem psala přidat více cukru..Pa

      Vymazat
  2. Ilonko mnam --- ten vypadá fakt lákavě :o)
    Měj se hezky..
    Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Odpovědi
    1. A chutná vám????NÁm chutnal, akorát dám příště více cukru...

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..