pátek 20. března 2015

Velikonoční věnec...

je na světě.Uff..Včera odpoledne jsem se i přes nepřízeň počasí vydala na kočičky a březové proutí.Velikonoce se kvapem blíží a výzdoba nikde.Takže jsem začala s věncem na dveře.Tak co na něj říkáte?Možná se vám nezdají ty barvy, ale řeknu to asi tak.Máme modré obkladačky na baráku s bílou fasádou, takže si to tak pěkně ladím...Ještě mám v plánu zasadit macešky do truhlíků a Velikonoce můžou přijít!!!!

Foto nesmí chybět....





Mějte krásné pondělí.....






21 komentářů:

  1. Ilonka, je nadherny...krasne ho zjemnili tie pierka :-) Velmi pekne nafotene :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonka, krásne sa vydaril. Jemný, nenačančaný, farebne doladený.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  3. Ičo, nádherný, Taky se chystám na velikonoční věnec, ale takový se mi určitě nepovede. ahoj Ivana

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, krásný věneček! Už bych asi taky pomalu měla něco dělat na Velikonoce. Aby to nebylo jako s Vánocemi na poslední chvíli. Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Ten je náherný a originální. Barvičky jsou moc pěkné.
    Mě Velikonoce nějak neberou,ale nějakou výzdobu budu muset tak udělat. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám velikonoce ráda jen skrz ty dekorace, jinak je taky nemusím.

      Vymazat
  6. Ilonko, věneček se moc povedl...Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko ten se povedl--je nádherný :o)
    Měj krásný víkend...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko, nádherný. Hezký víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Ilonko,věneček je luxusní,krásné jaro,Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..