sobota 14. března 2015

Když

nepřichází jaro, tak jsem se rozhodla , že nevytáhnu ještě velikonoční dekorace, ale že zůstanu ještě u zimy.
Čistě jsem si povlekla polštáře, které u nás po týdnu vypadají tak, že na nich leželo stádo slonů...

Nechápu to..

Stále uklízím a pořád to nejde nikde vidět?

Jak je to u vás?

A tak dnes , když jsem sama doma, jen se synem jsem se trochu pustila do gruntu.
Vše vyházené, vysmíčené, povlečené, voňavé....
A tak se kochám a užívám si to...

Všem přeji krásnou sobotu...


v obýváku stále lucerna a svítím..Jen jsem si tu černou rozveselila žlutou kytkou...

A tato kombinace se mi moc líbí, i když žlutou barvu vůbec nemusím..




Krásnou a hlavně klidnou sobotu...






10 komentářů:

  1. Já teda taky neustále uklízím a pořád se mi to nezdá:) Hlavně proto, že jak muž, tak jeho syn nechají věci tam, kde jim od ruky odpadnou...:) Někdy je to škoda slov...dopoledne jsem uklidila a teď už jen nohy nahoře:) Hezkou sobotu i Tobě:) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, zase nádherné fotky! Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  3. Prý stádo slonů, pobavila jsi mě :-D
    Ta žlutá v kombinaci s černou vypadá moc hezky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. U nás zatim také žádné jarní dekorace nejsou.
    Včera byl u nás taky velký úklid. Manžel je v lázních , tak to se uklizelo jedna báseň ...... a ještě mi to tu týden vydrží, než se mi vrátí zpátky :)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo...taky mě baví nejvíc uklízet , když není nikdo doma...

      Vymazat
  5. Nadherne fotky Ilonka :-) S tym upratovanim to je podobne aj u nas :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..