pátek 13. března 2015

PÁTEK....

budiž pochválen.Dnes se mi to tak vleklo, že už jsem si myslela , že se z práce snad nevymaním..Hrůza...Ale jo , jsem doma a mám v plánu jen jednu věc a to , že si pustím tv a zalezu si pod deku a nebudu dělat vůbec nic!
Jak jednoduché a prosté!!!!!
Přeji vám krásný víkend.


Papuče a gaučink...


rozsvítit  lucerny....


a jen si vychutnávat večerní idylku...
Krásný večer....






7 komentářů:

  1. No jo, to by ti šlo, cha cha :-)
    Mám to úplně stejně, uvařila sem si čaj a ležím s knížkou v posteli :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Papuče za 1*
    Hezký víkend.Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Super papucky...a taky domcek na sviecky mam aj ja, je krasny :-) Dufam, ze si si piatok uzila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je krásný, ale nemůžu si vzpomenout kde jsem si jej objednávala,,nepamatuješ si to???Chtěla bych ještě jeden v bílé barvě.Pa

      Vymazat
    2. Ja som myslela ten biely domcek...ten som kupovala v JYSK-u :-)

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..