sobota 28. února 2015

Stůl v kuchyni...

Zase jinak...Tentokrát ve žluté barvičce.

Optimistická žlutá...

Tuhle barvu moc nemusím, ale po vlně tulipánové, jsem si koupila 
narcisky.

Opět krása..

Postupně rozkvétají jeden po druhém.A to jsem se bála, že nevykvetou?

V Kauflandě kupované, byli jen tak pohozené v krabici?

A vida -kvetou....


A aby jim to nebylo líto,ještě jsem k nim přikoupila primulku a modřenec.



Krásné barvy....




Lucerna z Jysku, teď  je z ní váza..Na chvíli...Než se mi zase okouká...


Dnes nic nemusím, nemusím vařit, jdeme na oběd k rodičům, 
nemusím uklízet, to jsem ztihla včera večer..
Já prostě dnes nic nemusím...
Takže kafíčko...
 a nový časopis, plný jara..
Co víc si po ránu přát?,,



Užijte si sobotu a celý víkend....




























9 komentářů:

  1. Ilonko, máš to doma krásně jarní. Já také kupuji svazečky narcisek ještě zelených, jen tak pohozených v krabici (pro změnu v Tescu) a ještě se mi nestalo, že by nevykvetly. Velkou výhodou je jejich cena :) Užij si víkend, Jana

    OdpovědětVymazat
  2. JJ, cena je super..Každý víkend jiná kytička na stole..Mám to prostě ráda...Přeji hezký víkend..Ila

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, krásné jaro máš doma! Já dneska také nic nemusela - byla jsem se zkrášlit s mou mamkou u kadeřnice :-) Takže to doma zvládalmanžel s dětma, včetně oběda. Hezky užívej volno! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Parádně jsem si to užila..Ale musím říct, že by to pořád nešlo, už jsem se i nudila...Nejsem holt zvyklá...Pa Ila

      Vymazat
  5. Jů, ty už máš doma jaro:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jjo, i venku to dnes vypadá na jaro...Sluníčko svítí, to je hned lepší nálada...Už se fakticky moc těším ...

      Vymazat
  6. Pěkné, ale jak se ti může omrzet dárek od své dcerušky? :-P

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..