neděle 8. února 2015

Sobotní procházka

se mi vydařila...Bylo tak krásně.Sluníčko svítilo.Paráda.Užila jsem si to!!!!Netřeba dalších slov.Foto mluví za vše.Přeji krásnou neděli, u nás opět sněžííííí...Jupííííí...










KRÁSNÝ DEN VAŠE









5 komentářů:

  1. Ilonko, dneska jsem zavítala k Tobě na blog a hned jsem si ho zařadila mezi oblíbené. Moc se mi u Tebe líbí a máš krásné fotky! Krásný večer! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Týýý jo .... to u nás tolik ani nemrzne, ani nesněží:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak u nás od rána valí tolik sněhu ,cca tak 10cm už bude nasněženo.Vypadá to krásně,bohužel jsem v práci až do 17hodin, takže nehrozí žádná fotodokumentace.Škoda...Mějte se Ila

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..