pátek 13. února 2015

Střípky od nás...

Přeji krásný pátek třináctého...To je datum, co?Pověrčivá moc nejsem, spíš podle toho, jak se mi to hodí..Snažím se věřit v to lepší, i když je to někdy dost těžké..A co vy?Jak to prožíváte?Jo musím se pochlubit..HEČ..Mám novou zrcadlovku..Takový střed, žádná cenová pálka to není...Náš staroušek, myslím foťák se nám zasekl, a jelikož bez foťáku bych nebyla živa musel se koupit nový..Děkuji muži....No a co čert nechtěl, že ano??Ta stará herka se znovu rozjela..chichi..Ale je to myslím jen otázka času kdy opět klekne...Tak mám takový Valentýnský dárek, ikdyž ho neslavíme...Mám radost..Tak jsem hned musela blejsknout pár věcí doma , co mám ráda...Přeji krásný víkend ...







Mějte se krásně,SLUNÍČKOVĚ....








6 komentářů:

  1. Ilonko -- tak to malinko závidím--to je můj sen mít aspon něco co se zrcadlovce podobá :o)---ale jsem ráda i za tenhle můj zatím co mám :o)
    Krásné fotečky ti dělá a přeji Ti at slouží co nejdéle....
    Přeji krásný víken...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky,jsem fakt moc spokojená...Budu fotit jak o duši...Pa

      Vymazat
  2. No super teda!!! Tak nech Ťa ten foťáčik poslúcha, aby sme mohli pozerať krásne fotečky na Tvojom blogu. Ahoj. Dana :):):)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky Ilonko, ať foťák dobře slouží, Jana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..