neděle 15. února 2015

Staronový věnec...

a kolik udělá ještě parády..Už jsem ho chtěla tolikrát vyhodit, ale nemám to srdce...A taky hrnek, který jsem si koupila někde ve vetešnictví hodně dávno...Tak s tím se taky asi nerozloučím ??Jsou určité věci na kterých lpím a mají pro mě velkou cenu, ne finanční, ale citovou.Kdybych se jich měla zbavit tak budu mít prázdný dům...Pro mnohé jsou to zbytečnosti a lapky prachu, ale pro mě je to kus mého dětství a fůra vzpomínek..Díky za ně...





Rozeznat opravdové hodnoty- to člověka obohacuje......






6 komentářů:

  1. Ten věnec je moc krásný:) taky mám doma pár na první pohled starých a zbytečných věcí na kterých ulpívám, ale ulpívám ráda a jsou to pro mne poklady nevyčíslitelné hodnoty:)

    OdpovědětVymazat
  2. prekrásny a jednoduchý venček ... hneď zajtra si pošijem zelené dekorácie (také zatiaľ nemám) a už len z prechádzky doniesť vetvičky ... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež mám doma vecičky, ktoré by som nikdy nevyhodila. A je ich dosť. :) Venček je krásny. A hrnček tiež. Ahoj. :) Dana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..