středa 18. února 2015

Čtenářský kroužek...

u nás doma-DNES...Jsem maniak na časopisy, ale poslední dobou je nějak nestíhám číst..Tak dnes jsem si konečně našla čas se zastavit a pokochat se ...Ale, že se mi jich naskládalo.Uvařím si čaj a zasednu a budu v tranzu.Dokonalá siesta na večer..Nemyslíte????




Hezký večer Všem...




6 komentářů:

  1. No jeje, to bude relax :-) Tak hezky strávený čtenářský večírek! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluju relax u časopisu, ujíždím ale jen na "Žena a život". Jakmile začnu číst první stránku, tak všechno kolem mě utichá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Veď to , že toho času je nejak málo.:-) Tak si to dnes večer uži. Čau. Dana :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky ,užila jsem si počteníčko...a pokoukáníčko...Hned bych něco doma přetvořila...

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto casopisy kupujem aj ja a su super.Okrem Albert to nepoznam.Este krasny je Venkov a styl,podobne je to Krásnemu venkovu.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..