středa 11. února 2015

Den blbec..

už od rána .Nic se mi nedařilo..Ach jo..Potřebuji jaro, nebo léto, moře, slunce, dovolenou, relax....No prostě ENERGII.Ale jak to udělat???No pro dnešek volím horkou vanu a vaječný koňak..Snad to bude stačit..chichi..Doufám, že vy jste se měli aspoň o trochu líp? Mějte krásný večer...






Vaše







8 komentářů:

  1. Ilonko, to se tak občas sejde, že je den, kdy se nedaří. Vybrala sis "pátek třináctého" už dnes a zase bude vše tak, jak má :-) Krásný zbytek dne! Radka

    OdpovědětVymazat
  2. Super :) pořádný relax musí být :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonka, to je tak, jednou si dole, jednou nahoře. Príjemný relax. :):) Dana

    OdpovědětVymazat
  4. jejda --- já ho měla v úterý....
    ale snad už je lépe :o)-měj se hezky...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, každý den není posvícení ... však bude líp:-))

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, když jsem měl naposledy den blbec já, škoda mě vyšla asi tak na 20 000 Korun, takže jsi na tom podle mě ještě docela dobře :D já jsem se z toho pak celkem poučil a udělal jsem si pojištění odpovědnosti, takže jsem na příště připraven ! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..