úterý 14. července 2015

Taška na nákup....

Ve výtvarných potřebách si koupíte ušitou plátěnou tašku a barvu na textil a vaší fantazii se meze nekladou..
Já jsem použila na tisk rozkrojený citron a korky různé šířky.
Citron jsem si nechala přes noc trochu oschnout,aby nebyl mokrý.
Po natisknutí tvarů necháme 24hod zaschnout a pak zafixujeme přežehlením .Podle barvy.
U té co jsem si koupila já, to takhle funguje.
Přeji všem hezké úterý..
U nás pršíííí...
To bude líný a dlouhý den....










Fotky nejsou nic moc, světlo na focení mizerné...
Zdá se mi, že ve skutečnosti je taška hezčí?
Pa 








9 komentářů:

  1. Kdo si hraje nezlobí :o)
    Taky bych se ráda zapojila.... u nás prší sem-tam, ráda bych bez deště, chystám se na Kampu :o)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych byla radši kdyby nepršelo, ale počasí holt neporučíme...

      Vymazat
  2. Krásný nápad .... stejně platí, že v jednoduchosti krása :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Sú veľmi pekné ... obe ... Asi niečo podobné vytvorím pre mamku k sviatku ... :)
    Pa Ilonka ... L.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..