pátek 17. července 2015

Samá lucerna...

že o ně zakopáváme..
Ale co?mě se prostě a jasně líbí..
Večer v nich zapálím svíčky a romantika jak vyšije...
Teď jsem se dívala na výprodej v Jysku, no asi se tam rozjedu pro další kousek...







letos mám fakt radost , vše krásně kvete....





Mějte se pěkně, je pátek!!!!
V sobotu budou tropy!!!!
Užijte si víkend...
Už jsme vybrali dovolenou, konečně....
Vrací se nám dcera  z Řecka...Hurá, těším se....


Stále se na něco těšit, to je bájo!!!!

Pa 








5 komentářů:

  1. U nás jsou lucerny taky všude. V létě se s nimi prostě počítá :)))
    Hezký vikend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, ty jsou krásné, já je mám strašně moc ráda, ale tak hezké jako vy tedy nemám a ty květiny, to je radost pohledět ♥ také přeji hezký víkend :)

    OdpovědětVymazat
  3. Muškátiky sú nádherné a do Jysku sa vyberiem aj ja. :):) Maj sa krásne a krásny víkend. :):) D. :).

    OdpovědětVymazat
  4. Nadherne zabery :-) U nas je to podobne, tiez mam rada svietniky vsetkeho druhu :-) A kvietky uzasne kvitnu, radost pozerat...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..