středa 8. července 2015

Sklízím

Mám jen dva keříky levandule, ještě k tomu jakési chudobinky, ale kvetou .
Tak první kytičku jsem si nechala pod pergolou a druhou si dám do ložnice, aby mi provoněla skříň a odháněla případné moly.
U nás to vypadá dnes nadějně, že zaprší.Probudila jsem se  a ono nesvítí sluníčko, ale je zatažené a jsou mraky.
Já jsem pro...
Je to potřeba jako sůl....

Užijte si středu...






Ty jsi má...Levandulová.......









5 komentářů:

  1. Tak tahle písnička mi zní v hlavě poslední dobou hodně často :-)
    Krásné..... hezký, u nás konečně bouřkový den, přeji.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás taky pršíí..konečně..Sice jen málo, ale ten vzduch!!!!Krása...Ila

      Vymazat
  2. Také bych tu svoji měla pomalu ostříhat :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No ještě ,že jsem si pospíšila..dnes leje jako z konve..Ahoj

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..