úterý 21. července 2015

Lopatkovec...


Spathiphyllum...
Nenáročná rostlina , hlavně pro ty , kteří zapomínají zalévat..

Tj. JÁ!!!!

Někdy listy leží skoro na podlaze, ale stačí jim nalít vodu a ejhle!!
Vzpamatují se .
Celá rostlina je jedovatá, ale nemám už malé děti takže mi to nevadí.

Jinak viroza pomalu ustupuje, musela jsem do práce,dcera se vrátila z dovče a tu to postihlo hned taky.
Takže trpí a zvrací....
Snad jí to brzy přejde?
Venku je peklo v podobě nesnesitelného horka.
Těším se na déšť a ochlazení..
Snad se brzy dočkáme..
Přeji krásný den..






Mějte se hezky...







7 komentářů:

  1. Ahoj Ilonko, spathifillum také vlastním a jsem jí taky často vděčna za to, že přestože na ni občas zapomenu, opět se po zalití krásně vzkřísí a žije dál :-) Přeji brzké uzdravení a také příjemnější počasí. Také tyhle vedra posledních dnů a týdnů zrovna moc nemusím :-( A.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu příšernou rostlinu také vlastním a i když ji zalévám celkem pravidelně (listy jí ještě nikdy nevisely), pokaždé když začne kvést, tak mi zasychají listy od špiček:-(
    Máte ji krásnou... brzké zotavení všem.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. DÍKES, KLÁRKA ALE SKONČILA NA KAPAČKÁCH VE ŠPITÁLE, ALE JE JÍ UŽ LÍP...TAK PA UŽÍVEJTE DOVČU...

      Vymazat
  3. Jejda vy tam u Vás marodíte? Tak to přeju ať se brzy uleví a je zase fajn...
    Thle květinku také vlastním a také občas leží chudinka ohlá... a vůbec jsem netušila že je takhle jedovatá.No naštěstí ji mám nahoře a ani pes a ani holky tam nedosáhnou :o)
    Měj se moc hezky a brzké zotavení Ilonko...
    Martina

    OdpovědětVymazat
  4. Krasne kvitne :-) Lopatkovec sice nemam, ale pre mna bude idealny :-) prajem rychle uzdravenie...

    OdpovědětVymazat
  5. Také pěstuji lopatkovec, mám ho už asi dva roky a nekvete, tak nevím, co dělám špatně. Když jsem si ho koupila, tak měl nasazené květy, i trochu kvetl, ale od té doby, co ho mám doma, tak nic. Snad se mi časem také rozkvete. Hlavně ale, že žije. Abych měla doma nějaké kvetoucí květiny, tak si občas objednám nějaké pěkné růže. Oblíbila jsem si službu doručení květin , takže pro ně nemusím nikam jezdit :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..