sobota 11. července 2015

Jako slunečnice každý den......

A dál už to asi všichni znáte, ne???
To je žlutá krása všude na polích, co???
Radost pohledět...
Utrhla jsem si pár krasavic do vázy a už mi dělají radost na komodě v kuchyni...
No, dokud nezačne padat pyl,ale i to se dá přežít...
Mějte super sobotu!!!!
Užijte si sluníčko,u nás od rána krásně svítí...
Pa


náš kostelík v dáli....













9 komentářů:

  1. Slunečnice- jedna z mých favoritek :-)
    Zvu tě na giveaway.... www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. ... I moje favoritka :-). Mám ráda jednoduché květiny a slunečních mezi ně patří.
    Líbí se mi vaše nová skříň. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, kdysi jsem jich dostala 40....teď už by bylo potřeba o něco víc :o))
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji slunečnice, jen jsem žádné pole letos ještě nepotkala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No u nás na jihu je jich spousta,celé lány slunečnic...Ila

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..