neděle 5. července 2015

Léto v plném proudu....

Včera byl horký den, ale já alergik, jsem ho proseděla doma..
Venku jsem maximálně pověsila prádlo ..
Hned jsem začala smrkat, kýchat, slzet..
To bylo peklo!!!!
Všichni u bazénu a já doma...
Ven jsem vylezla až večer, když přijel manžel z práce...
To už pomalu alergie ustupovala a venku bylo příjemně , jsem pofotila pár fotek...
Takto vypadá léto U NÁS!!!!
Mějte krásný den...
A zítra je volno, nezapomeňte....












Užijte si neděli.....











2 komentáře:

  1. Alergie je hrozná!Předevčírem večer na mě také dolehla,na poli sekali hrách!Ale naštěstí zodac zabral.-)jen do očí kapu každou chvíli.Krásné obrázky!Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě Zodac už nepomáhá..Ale třeba minulý rok jsem ani léky nejedla, nechápu to??Krásný víkend..Ilča

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..