úterý 14. července 2015

Nákup v sekáči...

Za pár drobných..
Dvě košile za cenu 159kč!
No nekupto, že?
Někdo z vás asi namítne, že by si v sekáči nic a nikdy nekoupil, ale proč??Jsou tam k mání super kousky,které hlavně nemá půlka města!
Já do sekáčů chodím ráda, má to pro mě svoje kouzlo..
A co vy??
Kde nejraději nakupujete??
A rády nakupujete??
Nebo je to pro vás nutné zlo??


no když se tak nad tím zamyslím, košile a tuniky nosím v létě nejraději a nejčastěji..
Foto ,trochu rozmazané je toho důkazem...


pak jsem ještě maniak na šátky....


některé z nich jsou taky ze sekáče...



Přeji hezký večer...









12 komentářů:

  1. Ilonka, ja tak isto. Proste, sekáče mám rada aj ja. :) Nakupujem tam dosť často.
    Som nepozerala pár dní blogy a toľko máš nových príspevkov!!! Pekných!!!
    Maj sa krásne, Ilka. D. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Slušná výbava :-)))) ráda jsem si tam chodila pro originální kousky.
    Bohužel posledni sekáč je u nás momentálně zavřený. Velká škoda.

    OdpovědětVymazat
  3. Sekáče miluju, i když je nemám zrovna při ruce, ale občas tam ulovím krásné kousky! A ta radost pak...!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, mám to stejně...Nemám možnost tam chodit často, ale když vyrazím, stojí to za to!!!Pa a díky za nahlédnutí na blog...Těší mě to...Ila

      Vymazat
  4. Můj poslední úlovek v sekáči mě přesvědčil, že je třeba je navštěvovat častěji. :-)
    A další výhoda je, že neřeším zaprání barvy a sražení materiálu. ... Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda§§§kvalitní věci , sice z druhé ruky, ale vydrží!!!Hezkou středu Ila

      Vymazat
  5. Veľni pekné košielky ... veru, oplatili sa ... :) V sekáči som pár krát bola, aj som nakúpila ... len ho tiež nemám po ruke ... a bolo by dobré mať prehľad o novom tovare ... a ten ja nemám ... budem sa musieť polepšiť ... :)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já když mám čas si zajedu do města do sekáče a vždy něco koupím, opravdu vždy..Pa

      Vymazat
  6. Supr kousky:-) Na šátky sice nejsem, ale košile bych brala .... jen by musely být o hóóódně moc širší.-))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..