neděle 17. ledna 2016

Ranní probuzení..

Krásné ráno !!
No já jsem vstala už brzy , cca kolem půl 6, ne svojí vinou, ale manžel odchází do práce a tak nějak automaticky vstávám s ním.
Šla jsem nakoupit čerstvé pečivo..
No a jak se tak vracím domů jsem si uvědomila, že nemám klíče?
Nákup jsem vyházela na chodníku, abych se přesvědčila jestli je nemám náhodou v tašce?
A neměla..
Už jsem se viděla u sousedky, jak u ní trávím celé dopoledne než se probudí puberťák.
Telefon samo sebou doma na stole..
Takže mi nezbývalo než zvonit a zvonit na zvonek tak dlouho až jsem syna probudila.
Kupodivu se divím, že vstal?
Takže paráda...
To mi to ráno tedy začalo z vesela!
Udělala jsem si po dlouhé době snídani a budu vegetit.
Přeji všem hezkou mrazivou neděli..
A žádné zmatky po ránu.
Užijte si volný den..





Formu na volské oka ve tvaru srdíčka jsem koupila v Lidlu.

Pa 





4 komentáře:

  1. Ili,ráno trošku zaskřípalo☺ tak už máš vybráno a budeš mít určo krásný den.
    Měj se moc krásně a užívej neděli,pa ❤

    OdpovědětVymazat
  2. Takhle krásná snídaně tu nepříjemnost určite smazala. Měj super den, Klárka.

    OdpovědětVymazat
  3. Někdy se to prostě povede :-))) já jsem ještě v posteli. Hezkou neděli. E.

    OdpovědětVymazat
  4. Takové probuzení by se mi taky líbilo :)A ještě dostat pusinku :)
    Ale ta snídaně vypadá užasně :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..