čtvrtek 21. ledna 2016

Ke křesílku stoleček...

Na stoleček????
Třeba časopis , nebo hrnek s kávou?
Stolička z Ikea ..Výhodný kup...



U nás stále vánočně...
Stromeček neopadává, divné, že???
Ne, není umělý !
Klidný a pohodový večer..







7 komentářů:

  1. Jééééé, to je hezké, vidět ještě stromeček. Trochu mě teď mrzí, že už jsem ho sklidila.
    Židličkostoleček je bezva!
    Pa, KLárka.

    OdpovědětVymazat
  2. Páni :) stromeček :) budu chodit se na něj koukat, mám deficit, jak jsem si ho letos skoro vůbec neužila... :(
    Do Ikey se chystáme zrovna zítra... sice mám připraven striktní nutný seznam, ale už teď se moje peněženka děsí dalších výhodných nákupů :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko moc pěkné to máte doma. Pěkné odpočinkové místo, pa Z❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonka, u nás je tiež ešte stromček. A tiež neopadáva. :) Zrovna sme dnes spomínali, že ako nám tento rok neopadáva stromček. :):) Ešte si ho necháme. Aspoň do konca januára. :)Maj sa krásne. D. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké zimní fotky z teplého domova. Ten stoleček mám z IKEA také, je skvělý, hodí se všude. Měj krásný zbytek týdne, Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, předně dodatečně vše nej k svátku a chválím pěkné fotečky. Věrka

    OdpovědětVymazat
  7. Výborný pomocník. Stromček máme ešte aj my, ale náš je umelý.
    Emily

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..