pondělí 4. ledna 2016

A máme to za sebou...

A nové věci před sebou!
Jaké?
Kdoví co nás čeká?
Vánoční svátky utekly jako voda...
Dekorace schovávám tak nějak podle nálady, ale stromeček máme až do konce ledna.
A co Vy?
Odstrojujete stromeček hned po svátcích nebo podle libosti a chuti?
Krásný začátek nového týdne.


A trochu humoru při pondělku...









14 komentářů:

  1. Super vtip, poznám aj také ženy, ktoré nevedia variť. Stromček máme do 15 januára, ale asi ho nechám dlhšie.
    Šťastný nový rok.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  2. Ten polštář je super, Ilonko.
    U nás se zatím s ničím nepohnulo, tedy spíš to nikdo jiný mimo mě neuklidí :-) Takže uvidím, jak dlouho mě bude bavit nazdobený stromeček :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonka, je ešte nechávam všetko, je mi to ľúto hneď spratať. Ešte mesiac určite nám to vydrží. (Pokiaľ nezačne ihličie z niečoho drasticky opadávať. :) )
    Krásny nový rok!!!!! Pá. D. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Teď mne čeká velké volno, tak uvidíme podle nálady příští týden. Krásný den,pa Z ❤

    OdpovědětVymazat
  5. Odstrojujeme stromeček vždy až po 6. lednu.
    Počítám, že letos odstrojíme o víkendu.
    drobnou výzdobu ruším postupně.

    OdpovědětVymazat
  6. stromecek si pekne uzivame do konce ledna,kolegyne z prace odstrojila jiz 25.12,pry nesnasi vanoce...pekny den a stastny novy rok...dae

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nechápu, že někdo nesnáší vánoce?Taky přeji krásný nový rok..Ilča

      Vymazat
  7. Já sklízím dekorace podle nálady a postupně, v tom množství to ani jinak nejde :-)
    Ale zatím mám ještě všechno, kromě stolu, ten ale měním pořád.
    Klárka

    OdpovědětVymazat
  8. U nás je stromeček až do Hromnic, jestli teda nezačne nějak masívně padat. Ostatní sklízím postupně, a stejně vždycky ještě někde něco zůstane viset až do jara... Eva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..