čtvrtek 28. ledna 2016

Káva...

Od kamarádky k narozeninám jsem dostala kávu!
A popravdě si s ní nevím rady?
Piju od věky věků červenou Jihlavanku- klasického turka!
A teď toto!
Bude určitě výborná!
Až přijde její čas..
Pak napíšu jestli mi chutnala?
A co vy?
Jakou kávu pijete a jestli vůbec?
Krásný čtvrtek všem...





to je můj oblíbený šálek na kávu...


vše mi krásně kvete a voníííí...




i ty chuděrky fialky, které zapomínám zalévat se drží..

Užijte si den...











9 komentářů:

  1. Ilonko, u mě je to jednoduché, já totiž kafe nepiju vůbec... to už bych pak vážně nechodila vůbec spát :-))) Krásný den A.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Ilonko, já piju většinou rozpustnou kávu, ale když si chci opravdu pochutnat, piji naší Strmilovskou. Pan Kubák má ve Strmilově pražírnu, takže si zajdu do krámečku koupit sáček kávy a když mám chuť, semelu si na starém ručním mlýnku na kávu jen tolik kolik je třeba.Tahleta Arabika bude určitě luxusní. Pochutnejte si a mějte pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, já jsem na kávičce závislá.Mám moc ráda Arabicu, ale šťavnatou kávu jsem opravdu ještě nepila☺☺Tak ať chutná. Pěkný den,pa Z ❤❤❤

    OdpovědětVymazat
  4. Ikonka, ja kávu nepijem. Keď tak občas nejaké kapučínko, alebo Caro. Som čajová. D. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko, krásné fotky květin. Já piju kávu jednou denně, ale doktorka mi doporučila 2-3 kávy za den. Mám nízký tlak. Miluju českého turka a značku Lavazza. Pěkný den, Ivana

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonka u teba je to ako na jar. Krásne kvietky. Tulipány som mala v ruke včera a položila som nazad, nech kúpi manžel. (nekúpil) Moja káva? lyžička kávy do teplého mlieka.

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, všech nej k narozeninám :-)
    Kávičku bych určitě aspoň vyzkoušela, dle popisu bude luxusní ;-)
    Já si dělám rozpustnou Davidoff 57 a do pořádnýho hrnku s velkou dávkou mléka!
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  8. U nás se pije jen dobrá a hlavně kvalitní:-)))
    Jsme milovníci kávy....neumím si bez ní představit jediný den. Eva

    OdpovědětVymazat
  9. Ilonko nejdříve vše nejkrásnější k narozeninám♥ hlavně zdravíčko, lásku, štěstíčko♥.. káva.. áááách.. bez ní si svůj den nedovedu představit.. ráda si vychutnám moca, presso i českého turka - ten mě vždy nejvíc nakopne, když je třeba :-).. dle způsobu přípravy volím typ kávy ( mletí) a jinak .. dávám přednost robustě před arabikou.. nebo 1/2 na 1/2..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..