středa 20. ledna 2016

Hrníčkový perník...

Od Vánoc jsem nic nepekla .
Až v neděli tento extra rychlý perník.
Budete potřebovat:
2 hrnky polohrubé mouky
hrnek hladké mouky
3 vejce
1 prášek do perníku
3 lžíce kakaa
2 hrnky mléka
1 a půl hrnku cukru krupice
Půl hrnku oleje , nebo rozpuštěného másla
višňová marmeláda
poleva dle chuti

Vše smícháte, vylijete na plech a upečete.Po vychladnutí potřete hodně marmeládou a polijete polevou.
Dobrou chuť..
Pohodové ráno přeji...



Perník je hodně vysoký, takže by bylo lepší ho rozřezat a namazat marmeládou..Tak příště...



9 komentářů:

  1. Jdu se do něj pustit! Děkuji za recept! Petra

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, díky za recept. Já v pondělí koupila prášek do perníku a začala shánět recept. Právě jsem jej našla. Píšeš, že raději rozřezat. Myslíš podélně uprostřed namazat a spojit? Kromě vrchního mazání by jsi mazala ještě uprostřed? Chápu to dobře? Předem díky Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano podélně rozřezat a promazat hodně.Nahoru jen polevu

      Vymazat
  3. Ilonko, perník je u nás také oblíbený.
    Měj se krásně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, taky jsem dlouho nic nepekla, tahle rychlovka bude určitě výborná, díky za recept, hezký den,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer, Ilonko, marně v receptu hledám cukr... Má být 1 hrnek cukru místo té hladké mouky, nebo se pletu? Děkuji předem, Dáša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za připomínku..vše zůstává tak jak je psáno, ale do perníku patří 1 a půl hrnku cukru--Omlouvám se Ila

      Vymazat
    2. Ilonko, moc děkuji, teď mám recept kompletní a určitě ho vyzkouším! Perník také peču, ale vždy mě láká zkusit i jiný recept. Měj se moc pěkně, zdraví DášaV.

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..