pondělí 19. října 2015

Po dlouhé době...

jsem vzala háček do ruky...Od minulého počinu jsem tedy moc nepokročila..no jo , málo času...
Nechápu ty vaše krásné výtvory!
Protože já jsem antitalent.
Podle kresleného návrhu nic nechápu, pouze podle videa a to je taky masakr.¨
Stokrát zastavuju a rozčiluju se ...
Kdyby tak byl nějaký kurz, to by bylo super..Ale už jsem hledala na netu a v našem okolí nic..
Škoda, hned bych se přihlásila.
Takže jak už jsem kdysi psala , před vámi dámy , co umíte tvořit rukama hluboce smekám a závidím!!!
Jste šikulky!
Dobrý start do nového týdne...





Pa 



2 komentáře:

  1. Já taky moc závidím. Jsem háčkovací analfabet :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko i Evičko, nevěřím, že existuje nějaký háčkovací "analfabet". Už tolik děvčat, které jsem naučila základům háčkování, na začátku tvrdilo to samé a dnes už háčkují čepice celým rodinám :-)) Chce to jen vydržet a zkoušet a zbytečně se nepodceňovat. Máme navíc, než si samy myslíme! :-)

    Ilonko, Tvé hvězdičky i babiččin čtvereček přeci vypadají tak fotogenicky... Nevzdávej to! :-)

    Krásný den A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..