sobota 17. října 2015

Letošní výzdoba

před domem je katastrofa!
Nevím čím to je , ale prostě jsem nějak bez nápadu, bez energie tvořit , nebo něco vymýšlet.
Mám  lenoru a nechtěnost v patách.
Ach jo...A k tomu to počasí..Zima a déšť...
Copak to se dá fungovat?
Já tedy ne.
Ovšem dnes vylezlo trochu sluníčko, tak je veseleji.
Snad zítra vyjedeme aspoň na nějaký výlet.Ale abych si jen nezoufala , v tomto lenor období si aspoň přečtu všechny časopisy na které nemám vůbec čas.
A co vy?Jak zaháníte nudu a lenost?
Přeji vám hezký víkend...
A plno energie..







Krásný den...



7 komentářů:

  1. Máš krásnou podzimní výzdobu.
    Mám tak lenivou:))). Dneska jsem ale vylezla na Milešovku.

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to nádherný. My dnes navštívili matičku Prahu. Nikdo jsme ještě neviděli Muchovu Slovanskou epopej. A můžem ji teď jen doporučit. Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to nádherný. My dnes navštívili matičku Prahu. Nikdo jsme ještě neviděli Muchovu Slovanskou epopej. A můžem ji teď jen doporučit. Pavel

    OdpovědětVymazat
  4. Náhodou, mě se výzdoba taky líbí:) My teda ani o víkendu neleníme, byli jsme na střelnici a zítra nás čeká Astrovíkend:) A když už je venku za oknem déšť a pochmurno, tak čtu, píšu, sleduji filmy, chystám školu a mám pořád nějaké nutkání založit nějaký klub na Čajové dýchánky:) M

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..