neděle 11. října 2015

Bez práce, nejsou koláče....

A to myslím doslova!
Kynuté těsto je psycho...
Nemám pekárnu, takže zadělávám ručně.
No , pokaždé je těsto jiné,a to dělám pořád ten stejný recept?
Takže tady je:

500g hladké mouky
100g  cukr moučka
3 žloutky
250ml mléka
200ml oleje
droždí-malá kostka
sůl

Vše zaděláme, necháme kynout.Po vykynutí děláme buchty, nebo koláče.
Tak snad budou chutnat.
Já jsem je tentokrát trošku přičmouhla, no to je tak, když dělám víc věcí naráz, že?
Ale i tak  nám chutnají.
Přeji vám krásnou podzimní neděli.





12 komentářů:

  1. No vidim, ze mas na nedelu napecene...parada :-) Nastastie mam pekaren a cesto urobi za mna, ale obdivujem, ked niekto miesi rucne...vyzera to vyborne :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsou :-))) jako posvícenské. Já dneska pekla citronový koláč.
    Hezkou nedéli. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Mńam, já pracovitá a koláče nikde :o))

    OdpovědětVymazat
  4. Koláčky jsem už dlouho nedělala - vypadají parádně až se mi sbíhají sliny :-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..