neděle 4. října 2015

Dobré ráno...

Včera jsem opět pekla a tentokrát velmi oblíbené mrkvové šátečky..
Znáte je?
Dělávala je moje babička i stařenka.
A já je peču taky.
No řekla bych , že jsou jedny z nejoblíbenějších vůbec.
Lehká a rychlá příprava jako bonus.
Takže pro ty,kdo je neznáte, zde je recept:
15 až 20 dkg strouhané mrkve (množství podle šťavnatosti)
1 Hera
40 dkg polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
1 vanilkový cukr
Mrkev nastrouháme najemno,přidáme ostatní ingredience, vypracujeme těsto.
Chvíli necháme odležet.
Vyválíme plát , vykrajujeme kolečka, ty plníme povidly.
Pořádně uzavřeme, aby nám povidla nevytekla.
Pečeme do zrůžovění a ještě teplé obalíme v moučkovém cukru.

Fakt stojí za vyzkoušení..

Přeji všem krásnou neděli...







18 komentářů:

  1. Znám :-))). Hezkou neděli. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Mnam :-) A krasne nafotene... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Neznám :o) vyzkouším, slunečnou neděli přeji. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Neznám, ale brzy poznám. Určitě vyzkouším, díky za recept i obrázkovou motivaci :-) Krásnou neděli přeji A.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ty vyzkouším , zrovna mám dost mrkve ze zahrádky :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Znám, ale vyvalování a vykrajování mě moc nebaví, tak často nedělám:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No mě taky ne, ale mám je moc ráda tak se činím.Pa

      Vymazat
  7. Mňam Ilonko, znám a dělávám, jen nedávám povidla, ale meruňkovou marmeládu.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No já je miluju s těma povidlama..hezký den Ila

      Vymazat
    2. měli jsme včera posezení se sousedy, tak jsem je upekla, jen se po nich zaprášilo. díky za připomenutí.
      Majka

      Vymazat
  8. Dobrý den, chci se zeptat nemá být recept v g ? Příjde mi 400dkg hodně. Děkují za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je tam chyba..to by bylo..je to 400g...omluva a díky , že si aspoŃ někdo všimnu..Hezký pátek Ila

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..