středa 5. října 2016

Šátky...

Nosím strašně ráda...Ale pořád na jeden způsob uvázané...
Na netu jsem našla video, třeba pro ty z vás, které jste na šátky ujeté podobně jako já!
Tohle počasí je pro jejich nošení ideální....
Skoro si troufám říct, že bez šátku  nevyjdu z domu....


Video  zde...









6 komentářů:

  1. Určitě kouknu, zrovna se chystám koupit si ten veliký vlněný :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, video znám, je až neuvěřitelné, kolika způsoby lze šátek uvázat. :-) Já si teď oblíbila nošení šátku/šálky tím způsobem, že si ji jen přehodím za krkem, oba konce stejně dlouhé a v pase si ho přepásávám páskem. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Miluji šátky, šálky, nákrčníky, slabé nosím často i v létě, hlavně v autě když je puštěná klimoška. A v zimě bych bez zahaleného krku ani snad nevylezla. Mám jich doma už fakt hodně, kupované, háčkované - no syslík Ilčo, co ti mám povídat.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem podobně nakažena... a užívám si to :o)
    K.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..