úterý 2. června 2015

Nejlepší pití...

na léto...VODA S CITRONEM....nic jiného v létě neosvěží víc....
Teda kromě piva , že?a bazénu a nanuku a.....
Co pijete vy???











13 komentářů:

  1. Ilonko, vodou s citronem nepohrdnu, ale musím se přiznat, že když se omezím v jídle, moje tělos si žádá sladké pití, prostě na něj mám chuť a zřejmě si tím kompenzuju to, že jinak sladké omězím :-) Takže klidně i džusy, klidně naředěné sodovkou. A v létě miluju štípající bublinky z Coca coly nebo sodovky. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda na Colu jsem zabudla, ty syčící bublinky...Mňam...

      Vymazat
  2. Ilonko, přidávám ještě meduňku nebo mátu :o)
    Měj se sluníčkově. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky občas, ale nechtělo se mi na zahradu..chichi..jsem líná...

      Vymazat
  3. Ilonka, no predsa pivo. :)Po nejakom výkone, po turistike, alebo tak, najlepšie je pivko. :):):) Ahoj D. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I můj manžel to tvrdí, ale já neee, jsem spíše na tu vodu...

      Vymazat
  4. Ahoj Ilonka, v lete pijem hocičo, len, aby som dodržiavala pitný režim, teda okrem alkoholu. Pivko tiež, ale najradšej večer už pred spaním. Zaujal ma príspevok z dávnejších časov. Mne to obdobie občas chýba.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  5. Mnam došel mě citron dnes jedu nakupovat tak hned aspon dva balíčky beru domů :o)))
    Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Ja si v Irsku casto aj v lete vychutnam teplucky caj. Ale na Slovensku mam rada chladene pivko, vodu s citronom a sem tam aj bublinky v sladkej vode ;o).
    Pozdravujem Katka

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko, totéž... jen do té vody s citrónem přidávám ještě pár snítek máty a meduňky :-) A pivo - v horku raději nealko, nanuky mňam, bazénem nedisponujeme, ale občas se svlažíme v řece :-) Krásné dny A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..