pondělí 29. června 2015

A ještě jednou ...

pár fotek z bylinkové zahrady ve Valticích....





Navštívila jsem i malý obchůdek, který je při vstupu do zahrady.Zaujal mě hmyzí domeček, ale ta cena?

500kč..no podle mě předražené..

Šikovný kutil by to zvládl levněji..






Mějte se ...







7 komentářů:

  1. Tie vyvysene zahony mam v plane aj ja kvoli krtkom...na spodok dam pletivo a snad sa bude zeleninke a bylinkam darit :-) Vyzera to uzasne...nadherna zahrada :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi záhony líbí, ale na zahradě už nemám místo...Měj se iLA

      Vymazat
  2. Ilonko, toje krása. taky to mám v plánu se tam jet podívat, snad příští víkend.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko....skvělý tip na výlet, moc za něj děkuji.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zahrada a ten hmyzí domeček je také parádní :-) . My jsme ho s dcerou vloni na jaře také začali dělat, ale nedodělali. Doufám, že když mají hmyzáci domeček na zahradě, tak nám nepolezou domů :-D . To je ale asi naivní představa, tak jsme si pro jistotu pořídili do oken sítě proti hmyzu z Pramos, které fungují na 100 % :-) .

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..