sobota 25. dubna 2015

A mám to...

Ufff, celé odpoledne jsem sázela..
A mám hotovo..
Aspoň prozatím..
No jak se znám, tak ještě květinářství jistě jisto navštívím..
Už se těším až se kytičky uchytí a porostou a hlavně pokvetou..











Užívejme si tu krásu jara plnými doušky..

Pa









15 komentářů:

  1. Nádherné kytičkové příspěvky:))))..i fotky. Vůbec Ilonko nestíhám komentovat:) Hezký víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Ooooooo, to je nádhera nesmírná!!!! Tak a teď nožky nahoru po takové práci..... :-)
    Pa pa, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je mám nahoře, vedle sebe zmrzku...a pc na klíně..idylka--

      Vymazat
    2. Joooooo, to joooooo........ :-)

      Vymazat
  3. .kvetinovo ...to my máme moc radi. Ďakujeme za návštevu, vďaka tomu sme to tu objavili :o) Krásne dni jari, Ilonka milá.••.oOO.••

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné, už se těším na další fotky - až kytičky povyrostou a zaplní plochu :-) Krásný víkend! Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera.... doufám že už se zima nevrátí. Pavel

    OdpovědětVymazat
  6. Ilka, nádherné sú tie kvietky... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, snažila jsem se,mám další várku co budu dneska sadit, snad mi vyjde počasí..Pa

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..