pondělí 16. února 2015

Rýžový nákyp...

pro mnohé nepoživatelné jídlo, ale pro mě vynikající..Včera jsem zbytku rodiny uvařila maso, ale já jsem měla chuť právě na nákyp...A tak jsem si uklohnila plnou zapékačku no a od včerejška dlabu.Mňamka..Nechápu proč to skoro nikomu nechutná??Ale to je fuk, aspoň se nemusím s nikým dělit...Mějte hezký večer....


MŇAM....



Tak já jdu baštit...Zbývá mi tak čtvrt mísy..No jen abych neměla koliku.
Přeji Vám pěkné pondělí..Dnes bylo krásně, co??Jak na jaře..


Kéž by to tak už zůstalo...
 Vaše





8 komentářů:

  1. Tak, Ilonka, dobrú chuť. :):):) Ja ho mám tiež rada. Ahoj. Dana :)

    OdpovědětVymazat
  2. Můj muž ho miluje a já ho teda nemusím, každopádně ten tvůj vypadá exklusivně, možná bych neodolala:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda to je snad první muž, který má rád sladký oběd..Můj muž ho nejí vůbec...Ila

      Vymazat
  3. Já mám nejradši s meruňkami....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ,KAŽDÝ JSME NA NĚCO...JÁ HLAVNĚ NA SLADKÉ...PRIMA VEČER ILA

      Vymazat
  4. Mě chutná, nejlíp s meruňkama:-)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..