pondělí 9. února 2015

Bábovka Likérka..


Je to naše nejoblíbenější bábovka..
Není to žádná dusivá a suchá buchta.Prostě jemná, vláčná.Zkuste a dáte mi za pravdu.Budete potřebovat:5vajíček,200g cukru krupice,250ml oleje,250ml vaječného likéru,300g polohrubé mouky,vanilkový cukr,prášek do pečiva.Vejce vyšleháte s cukrem, přiléváte pomalu olej, vaječný likér,šleháte a šleháte.Pak zamícháte opatrně mouku s práškem do pečiva a nalijete do vymazané formy.Já vymazávám herou a vysypu strouhankou.Ještě nikdy se mi nestalo, že by se mi bábovka nevyklopila.Tak zkuste a dejte mi vědět, jak se vám dílo povedlo??Přeji hezký večer.




Tak prima večer....







5 komentářů:

  1. Ilonko, bábovka vyadá nádherně! Hezký večer! Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky ..Vypadá a i chutná dobře..Mějte se...Pa Ila

      Vymazat
  2. Ilonka, isto je výborná. A s tým vaječným koňakom......Paráda. :) Pekná fotečka cez tulipány. Ahoj Dana

    OdpovědětVymazat
  3. Vláčné bábovky já ráda, jen ten koňak nemám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..