úterý 17. února 2015

Měla jsem trochu

tvořivou...Tak jsem popadla starý květináč a kus špagátu a polepila jsem ho. Byla to otázka tak 10minut..A květináč už je na svém místě a zdobí mi komodu...Mějte hezký večer...Zítra už je středa???Strašně mi to letí!!!Pa




Taková blbina a kolik udělá parády , co??

Užijte si večer...









6 komentářů:

  1. Vypadá to pěkně ;-) ještě nějakou pěknou kytičku do něj :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Aké jednoduché a aké efektné. :-) Zdravím Ilonka. Dana :)

    OdpovědětVymazat
  3. Šikovné prstíky, nápad a je to :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šikovné prstíky, nápad a je to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za radu s tím lakem..Chtěla bych z té trávy udělat věnec tak ted to určo zrealizuji...Díkes

      Vymazat

Děkuji za milé komentáře..