středa 28. června 2017

Tyhle sklenice mě baví....

Za pár korun radost největší...
Sklenice s víčkem a brčkem...
Letošní boom...Se mi zdá...
Hezký podvečer...Počasí jako malované, ale doufám tak trošku, že nám zaprší...Nedá se dýchat...
❤❤






7 komentářů:

  1. Hezkě a praktické sklenice.
    Jak Ilonko babičkuješ ?????

    OdpovědětVymazat
  2. Hezke a prakticke s tim uchem a k tomu vicko, ktere dovnitr nepusti nevitany hmyz. Taky je mame moc radi. Hezky vecer, Ilonko. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem těmto sklenicím nějak ještě nepřišla na chuť. Asi že nemám nějak extra v oblibě pití brčkem. Ale jsem myslím výjimka - soudě podle toho, jak se tyto sklenice všude vyrojily :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Už loni jsem zakoupila, ale jenom jednu a musím přikoupit, protože na zahradu je to zakrytí víčkem ideální.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  5. Taky je mám a na zahradní stolování jsou nelepší.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, taky je mám moc ráda, teď jsem si pořídila nové kvítkované :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..