sobota 10. června 2017

Fofr koláč...

Upečený hned...
Budete potřebovat:
3až4 vejce
1 smetana ke šlehání
1 vanilkový cukr
2hrnky polohrubé mouky
trochu mléka,jenom pokud se vám těsto bude zdát husté..
1 hrnek cukru..
prášek do pečiva
ovoce 
drobenka
Vejce se smetanou vyšleháme s cukrem, přidáme mouku s práškem do pečiva.
Posypeme libovolným ovocem a drobenkou..
Hezkou sobotu....
❤ 




5 komentářů:

  1. Pěkný koláček, fofr recepty mám ráda, obzvlášť v létě. Mám pak čas na zahrádku i na tvoření.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak ten určitě vyzkouším. Jídla šup šup mám ráda. Hezký zbytek víkendu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj..akorat priste dam trochu tvarohu pod ovoce..Zda se mi kolac suchy...pa Ila

      Vymazat
  3. Tak takto nejak fofrem to robím aj ja:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný koláček, fofr recepty mám nejraději :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..