neděle 11. června 2017

Krásné..nedělní dopoledne....

Ten pocit proste miluju....
Neděle, nic se nemusí, jen může...
Vychutnávám si kafe a koláč pod pergolou...
Pozoruju kosáky...
A říkám si , že na světě je krásně..Člověk na to občas zapomíná...
Užijte si slunečný den...









 

12 komentářů:

  1. Moc hezké nedělní venkovní fotky!!! Číší z nich ta nedělní pohoda, o které píšeš :-) Tak si ji pořádně Ilčo užij!!! Ivana :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, rozumím. Brzo ráno si sednu na zahradní lavičku s kávičkou a poslouchám, jak ptáci vyzpěvují, koukám na mraky, dýchám z hluboka, protože ráno je ještě voňavé a nechávám se začínajícími slunečními paprsky hladit po tváři. Super, ticho a klid. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné pohodové snímečky, Ilčo :) Já jsem dnes v práci, ale kochala jsem se včera. Někdy je to potřeba se zastavit a jen vnímat tu nádheru kolem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ilonko, na světě je opravdu krásně. Hezké fotečky.
    Přeji fajn neděli.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilonko občas je fajn je sedět a pozorovat tu nádheru okolo.Krásné fotky.
    Měj se moc hezky.Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Nedělní odpoledne jsou krásně líná..... Jana

    OdpovědětVymazat
  7. Měla jsem podobné odpoledne - pod pergolou s knížkou a na stole káva a koláč :-)-
    Jen jsem nefotila, takže jsem se na Tvoje moc hezké fotky ráda podívala.
    Hezké dny!

    OdpovědětVymazat
  8. Ilonko krásné fotky. A také mám hrníček s koníkem od keramiky Klubko ;-)

    Krásný den
    Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Ilonko, důležité je tu krásu vnímat a uvědomovat si, co vlastně nejvíce potřebujeme...
    Tak si to užívej plnými doušky.
    Ála
    Hezky si tu atmosféru zachytila.

    OdpovědětVymazat
  10. Jééé Ilonko, to kolo je boží!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Ilonko, tenhle pocit také miluju. Já se kochala dnes i když není neděle :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Ilonko, užila sis pohodovou neděli a krásně vše nafotila.
    Jna

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..