pátek 11. listopadu 2016

Svíčky...

Věčně je doma hledám..Tak teď už ne...
Jsou uklizené..A přitáhla jsem i něco navíc..No jako vždy...
Ale nemohla jsem odolat...





Hezký víkend....


19 komentářů:

  1. :-) tomu rozumím, taky pořád domů něco takhle tahám :-) Hezký víkend D.

    OdpovědětVymazat
  2. ..pořádek musí být... i ve svíčkách. :o) pěkné dny Ilonko.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to moc dobře Ilonko znám. SVíčky čajové nakupuji ve velkém balení a mám na ně určený košík z pedigu, který jsem si kdysi pletla.
    A roztomilých maličkostí není nikdy dost !!
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně zabalené čajové svíčky.. I u nás spotřeba stoupá. Pa .❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen.dozu jsem.koupila..Svíčky jsem do ni nasklâdala....Ahoj..

      Vymazat
  5. Taky mám svíčky všude :-) možná bych v nich taky mohla udělat pořádek :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné úlovky,mohu se zeptat odkud jsou?Pěkný víkend.Lenka

    OdpovědětVymazat
  7. Čajovky mám ve skle i já, velké svíčky v krabici, ale svícny občas hledám po baráku :o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..