neděle 6. listopadu 2016

Štrůdl...

Dělávám buď z kupovaného listového těsta a nebo tady z tohoto:
Těsto- 500g hladké mouky
2 vejce
špetka soli
2 lžíce octa
10 lžic studené vody
Hera
Těsto zpracuji, nechám uležet v lednici půl hodinky,rozdělím na tři bochany,naplním klasicky jablky, rozinky, skořice, oříšky...
Povrch štrůdlu potřu vajíčkem a peču...
Štrůdl není z nejsladších, ale mě to takhle prostě chutná....
Krásnou neděli..U nás je trošku upršená....







19 komentářů:

  1. Není nad klasický štrúdl :-) Taky u nás prší, aspoň bude čas na tvoření. Hezkou neděli D.

    OdpovědětVymazat
  2. Ilonko, zajímavý recept. A to je úplně bez tuku ????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě tam bude tuk ,jen nedopatřením určitě zapomenut .....já dávám 20dkg
      púoslední dobou dělám jednoduchý
      1/2kg hladké mouky
      20dkg tuku /másla či hery/
      200ml bílého jogurtu
      pěkně vše zpracuji a štrůdl je velmi chutný

      Vymazat
    2. Zabudla jsem na Heru :-) :-) :-) omlouvám se....

      Vymazat
    3. Zabudla jsem na Heru :-) :-) :-) omlouvám se....

      Vymazat
  3. Ide do mňa príjemné teplúčko z tvojich fotiek. :)Krásnu nedeľu. D. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Čas štrůdlů je tady !! dobrou chuť ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Ili já nejčastěji těsto kupuji,ale moc ráda recept vyzkouším. Štrůdl u nás vede.. Paa Z❤

    OdpovědětVymazat
  6. Také mám ráda doma dělané těsto na štrůdl, mám několik oblíbených receptů. Ale když pospíchám, kupované listové čas zkrátí :o)).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  7. Ilonko dlouho už dělávám z kupovaného...ale ráda si zase těsto udělám doma.Děkuju za recept :o

    OdpovědětVymazat
  8. Já se dlouho odhodlávám, že ho taky upeču, vždy se bojím, že se roztrhne :) Cinnamon sticks svíčku miluju! Jana

    OdpovědětVymazat
  9. Taky ráda někdy vyzkouším, protože u nás jsou to většinou rychlovky z lístkového těsta.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..