sobota 19. listopadu 2016

Advent se blíží...

Takže nastane tvoření věnce..Do kuchyně a na vchodové dveře...
❤❤
Letos ještě jasnou představu nemám jak by měl vypadat...Ono je to stejně vždycky jinak..
 Tak zatím suším na topení pomeranč nakrájený na kolečka...Bude se hodit...A krásně voní po celé místnosti..Aromalampa za pár korun..
A co vy?Tvoříte věnec, nebo máte koupený a jen vytahujete z krabice?
Krásnou sobotu ...



❤❤❤



14 komentářů:

  1. Já dělám každý rok nový. Baví mě to, užívám si to a mám to ráda. Patřím k lidem, které Vánoce milují.

    OdpovědětVymazat
  2. Štěstí přeje připraveným :))))
    Já nějak letos vyrušila podzim a na Vánoce se téším. Advenťák vymýšlím kažďý rok jinak. Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Vanoce miluju, vzdycky se tesim na zdobeni, letos mi to stale jeste nedochazi, ze uz za tyden! Tak snad to dam, zatim nestiham:-). M.

    OdpovědětVymazat
  4. Nějaký budu dělat na dveře, moc se na tohle období těším :-) Hezký večer D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ilanka naposledy ked som susila na topeni pomaranc tak mi splesnivel :-). A zdobenie, urcite nieco nove na stol, ale mam tolko vencekov, ze neviem ci bude novy.

    OdpovědětVymazat
  6. Ilonko, taky bych měla sušit.
    Mám adventní věnec z loňska, který se mi ještě líbí, ale mám několik námětů, tak asi udělá věnec do okna.

    OdpovědětVymazat
  7. Budu tvořit,susit jsem nezačala, musím napravit... Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě budu tvořit, nemohla bych se o to připravit :-) Na dveře to bude věnec a do obýváku na stůl to bude adventní svícen. Představu taky zatím nemám, protože ono se to nakonec vlastně tvoří tak nějak samo, podle toho, jak to v tu chvíli cítím. Pomeranč už nasušený mám, udělala to za mě letos mamka. Krásnou neděli, Karla

    OdpovědětVymazat
  9. Ili i já jsem pozadu. Ještě jsem sušit nezačala😉...Zítra pofrcim pro pomeranče.
    Krásnou neděli. Z❤

    OdpovědětVymazat
  10. Díky za pořipomenutí - pomeranč musím nasušit nový (loni jsem "recyklovala ten z předchozích let, ale už je takový "unavený"). Dělám pravidelně adventní svícen - mám koupený keramický základ, který jen dozdobím. ještě bych měla ověřit, jestli do něj budou pasovat svíčky, co jsem koupila a případně opatřit nový. A pak ještě kytku chvojí do vázy s trochou jmelí a nějakými ozdobami (loni byly slámové a dřevěné, letos dám možná přednost korálkovým, které jsem dostala ve swapu).
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  11. Musím se přiznat, že na dveře věnec vytahnu z krabice uz treti rok. Stále se mi moc líbí a na tvoření věnců bohužel moc šikovná nejsem. Nevěděla jsem, že jdou pomeranče nasušit ma topení, myslela jsem, že se musí dát na malou teplotu do trouby. Jana

    OdpovědětVymazat
  12. Ilonko, těším se, až nám ukážeš, jak se ti věneček povedl! :-) Já jsem letos tvořila spoustu dekorací pro zákaznice, ale pro sebe ještě nemám vůbec nic, musím to určitě dohnat! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..