pátek 4. listopadu 2016

Malé přípravy vánoční...

Vůbec, ale vůbec nestíhám...
Nemám čas, nemám energii, nemám chuť....
Podzimní deprese mě pohltila....
Ve středu jsem si s dcerou vyrazily do Kik a nakoupily pár dekorací...
Ještě mám u ní v kufru auta roztomilé sáňky...
Málem bych na ně zabudla...
Přeji krásný večer..A já se polepším...Slibuju....






6 komentářů:

  1. Zapletla se tam čokoláda z Tesca :-) Mám ji doma taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Na depku je čokoláda nejlepší :-)))) ty stromečky mě zaujaly, takže asi zajdu do KIK. Hezký večer Ili D.

    OdpovědětVymazat
  3. Za me tedy nej ty stromecky, nadhera. A je treba si delat radost, at jsou spliny brzy pryc. M.

    OdpovědětVymazat
  4. A pak že nestiháš :-)))už připravuješ Vánoce :)))

    OdpovědětVymazat
  5. No jo, depka a čokoláda :D hezký článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za milé komentáře..